הצוואר- אזור מעבר שלא כדאי לעבור מעליו

כשאנו מסתכלים על הגוף במבט כולל, יש שלושה אזורים עיקריים: אזור העליון שהוא הפנים, האזור האמצעי הכולל את הבטן והזרועות והאזור התחתון הכולל את הרגליים והישבן. ישנם אזורים שאנו לא מקדישים להם את מירב תשומת הלב בגלל היותם אזורי מעבר. הזנחה של שנים וחוסר תשומת לב גורמת לכך שבגיל מבוגר יותר אותם אזורים לפתע יבלטו לנו מאוד, ולא לטובה. הצוואר הוא אחד האזורים האלה. לרוב בעשור החמישי והלאה הצוואר מתחיל להתקמט, להיות רופס וגם לצבור שומנים. לא כדאי לחכות אלא לטפל. היום מתיחת צוואר ללא ניתוח היא אפשרית ונוחה כשהתוצאות המתקבלות הן משמעותיות. שיטות כמו טיפול בלייזר, בגלי רדיו, באור או אולטרסאונד מאפשרות גם להמיס שומנים באזור וגם להביא למתיחת העור ע"י חידושו. בגיל מבוגר יותר ניתן לבצע גם הרמת הצוואר והפנים בחוטים.

הגנה על עור הפנים מהשמש וטיפול בנזקים: מה ניתן לעשות

הפנים הם האזור החשוף ביותר לנזקי השמש. אם רוב אזורי הגוף חשופים רק בחלק מהזמן, הפנים וגם אזור הצוואר והמחשוף חשופים כל הזמן והדבר ניכר בנזקים הבאים לידי ביטוי בעור. אחד הסימנים הוא היווצרות כתמי שמש. בגילאים צעירים יותר אלה נמשים חינניים שגם ממוקמים בשכבות העור העליונות ולכן בולטים פחות. בגילאים מתקדמים יותר הכתמים ממוקמים בשכבות עור עמוקות ולכן קשים יותר להסרה. עם זאת, הסרת כתמי שמש בפנים היא אפשרית בעזרת שיטות טיפול שונות כשניתן לשלב בין מספר שיטות, כמובן לאחר התייעצות עם מטפל. אחת השיטות היא פילינג. היום ישנו פילינג ירוק וטבעי שאינו גורם לרגישויות כמו פילינג כימי. פילינג ירוק גם מכיל חומרים צמחיים מזינים וטובים לעור.  שיטות כמו טיפול בגלי רדיו, לייזר ועוד יוצרות פציעות מיקרוסקופיות בעור וצמיחת תאי עור חדשים ללא הכתמים.

טיפולים אסתטיים- רק במקום המתמחה בתחום

טיפולים אסתטיים נחשבים לטיפולים פרא רפואיים לפחות ברובם. לכן, גם אם מתיחת צוואר ללא ניתוח נעשית באופן שאינו פולשני וכמעט אינו מורגש, הדבר אינו אומר שאת הטיפול יכול לבצע כל אחד ושאין צורך לנקוט במשנה זהירות בזמן הטיפול. גם בשיטות אלה המטפל חייב להכיר היטב את המכשיר בו הוא משתמש, את האופציות השונות בו ואת השפעתן על העור והגוף. מטפל חייב לעבור הסמכה והכשרה מתאימות. לכן, חשוב לבדוק את כל הדברים האלה לפני שבוחרים מקום לעבור בו טיפול. בדיקה והשוואה תעשה את ההבדל בין תוצאה שתהיו מרוצים ממנה לבין תוצאה מאכזבת במקרה הטוב וגרימת נזק במקרה הפחות טוב.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מ 2010 מגוון טיפולים אסתטיים. בקליניקה יש הקפדה על שילוב בין צוות טיפול מיומן, מכשור מתקדם ושמירה על סטריליות ואווירה נעימה. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button