הזמנת פרחים לאירועים

פרחים הם דרך מצוינת לשדרג כל אירוע – פרטי או עסקי, גדול או קטן, במקום סגור או תחת כיפת השמיים, בחורף וגם בקיץ, בצהריים וגם בערב. למעשה אין כמעט אירועים שלא תמצאו בהם גם פרחים, שמפזרים סביבם אנרגיות של רוך, יופי, הרמוניה, לבלוב וחיבור לטבע, כלומר אנרגיות שתמיד כדאי שיהיו חלק מהאירוע.

על-מנת להבטיח מקסימום נחת ותועלת מהפרחים, חשוב לבחור אותם נכון, ובפרט להתייחס לדגשים הבאים.

טריות

הרוך, היופי, הלבלוב וההרמוניה, וגם האצילות, הפשטות והטבעיות, מופצים רק מפרחים טריים בשיא תפארתם. פרחים נבולים, או אפילו "רק" עייפים, ישדרו אנרגיות אחרות לגמרי, כאלה שמן הסתם אינן רצויות באירוע. בהתאם חשוב להזמין את הפרחים אך ורק מחנות ותיקה ואמינה שיודעת לעזור לכם לבחור את האופציות האידיאליות גם בהתאם לזמני הפריחה והלבלוב של כל פרח – כך שבמהלך האירוע שלכם הם יהיו בשיאם.

גיוון

דגש נוסף הוא להזמין מספר סוגי פרחים לאירוע. ככל שמדובר על אירוע גדול יותר, כך כדאי לגוון יותר – ולמשל לבחור פרחים ב-3-4 צבעים שונים, אורכים שונים וגם צורות שונות. מצד שני צריך להיזהר מפני מראה מבולגן מדי: אם למשל החלטתם להציב פרחים במרכזי השולחנות, ההמלצה היא לשמור על אחידות בין כל השולחנות, עם פרחים מסוג אחד או שניים, ואת הגיוון הרצוי ליצור באמצעות פרחים אחרים לגמרי באזור קבלת הפנים או בלוקיישנים אחרים במקום שבו מתרחש האירוע.

התאמה לאופי האירוע

המבחר הרחב מאוד של משלוח פרחים בירושלים לאירועים, ג  ם בחורף וגם בקיץ, מאפשר לכם להתאים אותם באופן מושלם גם לאופי האירוע. כך למשל לאירוע עסקי שנועד לשדר יוקרה כדאי לבחור פרחים כמו סחלבים או גלדיולות, ואילו לאירוע רומנטי מתאימים פרחים כמו ורדים, נוריות ועוד. 

באופן דומה לאירוע שמתקיים בחלל גדול מתאימים פרחים בעלי נוכחות בולטת מאוד כמו למשל חמניות, ציפור גן עדן או ליזיאנטוס. אם האירוע שלכם אמור להתקיים במקום אינטימי, מומלצים פרחים עדינים וצנועים כמו רקפות, כלניות ודולפיניום. 

בכל מקרה ההמלצה החשובה ביותר היא לבצע את ההזמנה דרך חנות שמציעה גם מבחר רחב של פרחים עונתיים, גם ייעוץ מקצועי וגם מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה.

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורכן
Close
Back to top button