חומרי ניקוי מקצועיים לבית

בית נקי הוא מקום שמספק נחת רבה לכל מי שחי בו. בהתאם כולנו, או לפחות רובנו, משקיעים זמן, מאמץ וגם כסף כדי לנקות באופן שוטף את החללים השונים. כשיש לכלוכים קשים, נדרשים חומרים מקצועיים כדי לסלק אותם – וחשוב לבחור אותם עם מלוא תשומת הלב כדי להגיע לתוצאות הרצויות. המידע בעמוד זה יעזור לכם להבין מהן האפשרויות הקיימות ומהם הפרמטרים העיקריים לבחירה.

באילו מצבים כדאי לחפש חומרי ניקוי מקצועיים?

חומרי ניקוי מקצועיים לבית נחוצים כשהלכלוכים קשים ועיקשים במיוחד – למשל אחרי שיפוץ (נקודתי או מקיף), כשיש כתמים של חלודה או של עובש (שעלול להוות גם מפגע תברואתי חמור ולכן חשוב לטפל בו באופן מידי!), כשיש ריח רע במקום מסוים בבית, כשרוצים לחטא משטח כזה או אחר וגם כשנדרשת הסרה של ציפוי קיים. גם כשיש חיפוי ייחודי דוגמת שיש, הניקוי שלו מתבצע באמצעות חומרים ייעודיים לו, ועוד משימה שמחייבת חומר רב עוצמה היא הסרת אבנית במקלחת.

התאמה מלאה לפריט שאותו מנקים

הדגש החשוב ביותר לבחירת חומר ניקוי מקצועי לבית הוא התאמה מלאה לפריטים הרלוונטיים. אם למשל תרצו לנקות רהיטים מעץ, חשוב לוודא שהחומר מיועד לעץ, כך שהוא לא יגרום נזק לחומר הגלם היפה אבל הרגיש. באופן דומה הברקת גרניט פורצלן מחייבת שימוש בחומרי ניקוי מתאימים שאין בהם ווקס (למשל מנקה אריחי גרניט פורצלן של חברת HG).

האם כדאי להשתמש בחומרי ניקוי אקולוגיים?

בעידן הנוכחי ישנה עלייה של ממש במודעות לחשיבות צמצום הפגיעה בכדור הארץ. בהתאם גם כשמחפשים חומרי ניקוי מקצועיים לבית ניתן למצוא לא מעט מוצרים שמגדירים את עצמם כ"אקולוגיים". באופן עקרוני כדאי לדעת שכיום יש חומרים מתקדמים שהם גם אפקטיביים להפליא וגם ידידותיים לסביבה (ולכן גם לבני אדם) – כך שהתוצאה תהיה בית נקי מאוד וגם מצפון שקט יותר. יחד עם זאת מומלץ תמיד לעבור על רשימת המרכיבים בכל מוצר בקטגוריית הניקיון, ולבדוק שהתווית "ירוק" אכן מצדיקה את עצמה ושמדובר בחומר ניקוי שלא כולל כימיקלים מזיקים.

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורכן
Close
Back to top button