איך להשתמש במסכת שיער לשיער פגום, יבש או דק לתוצאות מקסימליות?

אם השיער שלך יבש ועדין, את יודעת שהוא חייב טיפול מיוחד. השיער שלך זקוק ללחות, ובכל זאת רוב קרמי הלחות לשיער כבדים מדי לשיער שלך. השיער שלך כבר לא יהיה יבש לאחר שתשתמשי בקרם, אבל את תרגישי את הכובד שלו במשך ימים. מנגד, מסיכות לשיער מומלצות במיוחד לסוג שיער יבש, פגום ודק שכן היא מעניקה לחות לשיער תוך שמירה על קלילותו ומראה גמיש ובריא. המסיכה משקמת שיער פגום, מותירה אותו בתחושה גמישה ונעימה, ומחזקת אותו עם התערובת המיוחדת של שמנים צמחיים, ויטמינים ללחות ומינרלים.

קרטין, מה זה?

שיער ועור מכילים את חלבון הקראטין. בנוסף לתרומה שלו להחלקה ולרכות של שניהם, הוא משמש ליצירת שכבת ההגנה החיצונית שלהם. שיער יכול להיות חסר חיים ושביר כאשר הוא הופך יבש מדי, מכיוון שהוא מאבד את תכולת הקרטין הטבעית שלו. מסכה ללא מלחים בתוספת קראטין לשיער מחזירה את הברק והחיוניות הטבעיים של השיער על ידי החזרת תכולת הקרטין שלו, החסרה בשיער יבש, פגום או דק. את יכולה להמשיך להגן על השיער שלך מפני נזק עם טיפול קרטין. זקיקי השיער יהיו מוגנים מפני יובש ונזקים נוספים מכיוון שהמסיכה 'נועלת' את הלחות על השיערה ומהווה מחסום הגנה.

היתרונות של מסיכות המכילות קראטין

מסכת הקרטין לשיער היא אופציה מצוינת לשיער יבש, פגום או דק אם ברצונך לשחזר את הבריאות והחיוניות שלו מבלי לשנות את הצורה המקורית שלו. מסכה זו אידיאלית לשיער דק, יבש או פגום במיוחד שהוא ישר, גלי או מתולתל באופן טבעי. טיפול לשיער יבש ופגום כולל לחות אינטנסיבית, מגן על השיער מפני נזקים על ידי שילוב חלבונים כמו קולגן וקרטין עם שמנים כמו קוקוס וקיק, עוזר נגד קירזול השיער ואינו מכיל פרבנים, סולפטים, או מלחים.

מסכת שיער זו תחייה את הקרקפת שלך עם מרכיבי הלחות שלה ותותיר את השיער שלך בתחושה חלקה כמשי ועם ברק תוך דקות ספורות. זקיקי השיער מקבלים 'בוסט' לשיקום על ידי התערובת החזקה של קרטין, מינרלים ושמנים מזינים. החזרת הרכות והברק תוך חיזוק, שיקום והגנה על קווצות שיער פגומות זאת המטרה של השימוש במסיכות השיער ללא מלחים המכילות קראטין.

תוכלי להיפרד משיער פגום או מקורזל לתמיד בעזרת הרכיבים הטבעיים של מסכת השיער של רפאל אביב, שישמרו על מראה השיער שלך בריא ויפה. את יכולה לקבל שיער חלק כמשי עם פחות מאמץ כאשר את משתמשת בה באופן קבוע. בגלל זה, מסיכה לשיער של רפאל אביב היא בחירה מצוינת אם יש לך שיער יבש ודק שהיית רוצה להעניק לו לחות מבלי לוותר על הנפח שלו והגמישות שלו. ברגע, השיער שלך יהיה חלק כמשי, מבריק ובעל מראה בריא הודות לשילוב המיוחד של המרכיבים במסיכה.

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button