כל אחת והפוך שלה

החורף בישראל אולי לא קשה כמו במדינות אחרות, אבל גם ככה קר כאן, ובמיוחד בלילות – ולכן אין כמעט בית שאין בו שמיכת פוך איכותית. בנוסף יש גם מי שאוהבות לישון בקיץ עם מזגן שמכוון על טמפרטורה נמוכה מאוד, ולכן להתכסות עם השמיכה העבה גם כשבחוץ אנשים מזיעים. איך בוחרים פוך? בעזרת הכתבה הבאה.

מה ההבדל בין נוצות לבין פלומה?

סוג אחד של שמיכות פוך הוא כזה שממולא בנוצות של אווז ו/או פלומת אווז. הפלומה היא החלק הרך במיוחד של הנוצה, ולכן שמיכות שממולאות רק בפלומה נחשבות לאיכותיות ביותר. בהתאם הן גם האופציה היקרה ביותר. בשמיכות שבהן יש שילוב של פלומה ונוצות חשוב לבחון מהו האחוז של כל מרכיב כדי להעריך את האיכות.

שמיכות הולופייבר – חמימות טבעית גם עם חומר סינטטי

שמיכות הולופייבר מתאימות למי שמעדיף לא להשתמש במוצרים שמבוססים על בעלי חיים. כמו כן שמיכות אלה הן היפואלרגניות, וזאת בניגוד לפוך שיש בו פלומה או נוצות שעלול לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים רגישים.

יתרון נוסף של ההולופייבר הוא המחיר הנמוך יותר שלו, ומאחר שגם מתחת לפוך מהסוג הזה יהיה לכם חם ונעים מאוד, מדובר ביחס עלות תועלת משתלם.

הגודל קובע גם הוא

כאמור יש סוגים שונים של שמיכות אבל גם אם כל אחת והפוך שלה, יש גם מכנה משותף: כולן וכולם רוצים שהשמיכה תעטוף אותם היטב מכל הכיוונים. בהתאם הרוחב הרצוי הוא בערך 50-60 ס"מ יותר מרוחב המיטה, וגם האורך צריך להיות כזה שאף איבר לא יישאר חשוף.

מבחינת המשקל, ההמלצה היא להעדיף פוך קל יחסית, כזה שמחמם מצד אחד ומצד שני לא מכביד יתר על המידה. עוד כדאי לדעת שכשהפוך מחולק לריבועים, הפיזור של המילוי טוב יותר, ובכל מקרה כדאי לבחון את הגמישות של הפוך – כלומר לוודא שגם כשמופעל לחץ על השמיכה, היא חוזרת למצב המקורי (והנפוח באופן אחיד) תוך זמן קצר.

קנייה לטווח ארוך

פוך איכותי באמת – בין אם על בסיס נוצות של אווז ובין אם סינטטי – ישרת אתכם במשך שנים רבות. בהתאם כדאי לייחס למחיר משקל לא גבוה מדי – בסופו של דבר הסכום ששילמתם יישכח, ואילו השמיכה תבטיח שינה מצוינת לטווח ארוך.

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומלצים עבורכן
Close
Back to top button