תכירו את תוסף התזונה המיועד לשיער בריא ושופע המכיל חומרים טבעיים – FILL IT‏

איבוד שיער אינטנסבי, דלילות ונשירה מוגברת, יכולים להוביל לתחושות של מבוכה וחוסר בטחון ולהשפיע על ההערכה והבטחון העצמי של האדם.

כאשר שיער נחשב לסמל הנשיות, זה לא מפתיע שנשים רבות חשות תסכול וחוסר אונים כשהן חוות נשירה ואיבוד שיער. החדשות הטובות הן שקיים תוסף תזונה פורץ דרך שעוזר לטפל בנשירה: FILL IT (פיל איט) מבית דה אי ברנד (THE A BREAND) .

כאשר השיער מתחיל להדלל או לנשור, זה יכול להוות סימן לבעיות בריאות, לחץ, או מחסור ברכבים תזונתיים.

בעזרת צוות המומחים של המותג פיל איט, הכוללים מהנדסי מזון, רוקחים ותזונאים, השיקה חברת דה אי ברנד, תוסף תזונה ברמה בינלאומית, המכיל חומרים טבעיים ועוצמתיים, החיוניים לשיפור בריאות השיער במינונים הגבוהים בשוק, בעל פטנט ייחודי המאפשר ספיגה יעילה יותר של כלל מרכבי התוסף בגוף.

רכיבי התוסף כוללים:
 קולגן- חלבון המיוצר על ידי הגוף ונמצא בעיקר בקרקפת, באזור שמזין את השערה וממנו היא צומחת. כאשר קיים מיעוט או חוסר בחלבון, השערה תיחלש.
 חומצה פולית- רמות נמוכות של חומצה פולית בגוף יכולות לגרום לירידה והאטה בקצב התחלקות התאים ומערכב התפתחות של תאים חדשים.
 ביוטין- בעל תפקיד חשוב בשמירה על מערכת העור, הציפורנים והשיער. ביוטין מעלה את הגמישות של סיב השערה ומונע את שבירתה. מחסור בביוטין עלול לגרום לשיער לנשור, להראות פחות בריא ובמקרים קיצונים להתקרחות.
 אבץ- מינרל חיוני המצוי כמעט בכל תא בגוף. האבץ משתתף בתהליכים מרכזיים הקשורים לצמיחת שיער והוא נחוץ לתפקוד תקין של סלוטת השומן סביב זקיק השיער.
 ויטמין B- וטמין חיוני לתפקוד תקין של מערכת העצבים, בניית דם ומניעה אנמיה.

מה שהופך את התוסף FILL IT לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים.

במהלך פיתוח התוסף לא היתה התפשרות על אף רכיב. לעומת חברות מתחרות בענף שקודם שיווקו את המוצר ולאחר מכן עשו שיפורים על סמך חוות דעת- אזי שכאן במקרה של פיל איט, המוצר חולק ל – 1,000 נסיינות שהשתמשו במוצר ולאחר חוות דעת, ערכו דיוקים ושיפורים לפני יציאה לשיווק.

תוסף התזונה פיל איט מיוצר בישראל במפעל בעל תקן GMP ותקן ISO שמבטחים תנאי ייצור ובקרת איכות בסטנדרטים גבוהים מאושרי תקן משרד בריאות בישראל ובעל תעודת כשרות בהשגחה הרבנות האוזרית גליל תחתון.

מחירים לצרכן:

מארז בייסק לחודשיים- 369 שח
מארז פרימיום שלושה חודשים- 469 שח
מארז לאקס לחצי שנה 859 שח

צילום יחצ

מאמרים רלוונטיים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button