בגדי ים לשנת 2021

הקיץ כבר כאן, וכמו בכל פעם שהטמפרטורות מתחילות לעלות עולה השאלה עם איזה בגד ים כדאי להגיע לחוף כדי שכל המבטים יופנו אליו ותקבלי המון מחמאות. אז מהם הטרנדים הלוהטים לעונת הרחצה 2021? הנה הפירוט:

ביקיני, ויחסית קטן

אחד הטרנדים הבולטים הקיץ הוא ביקיני, ויחסית קטן, כזה שמכסה את מה שיש לכסות אבל לא הרבה מעבר לכך. מצד שני יש גם לא מעט דגמי בגדי ים שבהם החלק התחתון מזכיר "תחתוני סבא" גדולים. בכל מקרה קצת קשה להגדיר את בגד הים המורכב מ-2 חלקים נפרדים כטרנד משום שהוא אופנתי מאוד מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת – ולכן תמיד כדאי שיהיה בארון לפחות ביקיני אחד.

בגדי ים א-סימטריים

טרנד אחר לשנת 2021 הוא בגדי ים שמתאפיינים במראה א-סימטרי. השונות בין צד ימין לצד שמאל של בגד הים מייצרת באופן טבעי עניין ומושכת אליה תשומת לב. סוג אחד של א-סימטריות הוא למשל בגד ים עם כתפייה אחת בלבד וגם פתחי קאט-אאוט א-סימטריים משדרגים מאוד את המראה.

קו ירך גבוה

בגדי ים שקו הירך שלהם גבוה מאוד ומגיע כמעט עד המותן היו פופולריים מאוד באייטיז ועכשיו הם שוב חוזרים לאופנה, בין השאר בזכות הקרדשיאנז. חשוב להדגיש שבגדי ים מסוג זה לא מתאימים לכל אחת, ובאופן כללי לפני שמאמצות טרנד כזה או אחר כדאי מאוד לבחון האם הוא אכן מחמיא גם לך.

הגוונים הדומיננטיים

דגש חשוב נוסף בבחירת בגד ים בכל עונה הוא הצבעים. ב-2021 נראה הרבה מאוד בגדי ים בגווני החום השונים כולל אלה שעל סקאלת הניוד (כלומר גוון עור טבעי). במקביל קרוב לוודאי שגם הכחולים והסגולים למיניהם יככבו בחופים הפופולריים.

דיסקו על שפת הים

אחרי שנה של סגרים ואפילו מידה מסוימת של דיכאון, קיץ 2021 אמור להיות שמח, וגם בגדי ים רבים ישדרו אווירה של מסיבה – מסיבת דיסקו, עם שילובי צבעים ססגוניים וגם הדפסים מגוונים. 

למי שיכולה להרשות לעצמה ההמלצה היא להצטייד ביותר מבגד ים אחד, וכך להגיע לים או לבריכה בכל פעם עם לוק אחר, כזה שמתאים למצב הרוח באותו רגע ובאופן כללי להתרחשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button